Komunikat dotyczący realizacji zamówień w trakcie pandemii
W związku pojawieniem się koronawiursa (COVID-19) od samego początku pandemii wprowadziliśmy razem z naszymi partnerami działania mające na celu ochronę wszystkich ludzi wkoło nas i ich pupili. Robimy wszystko co w naszej mocy, byście mogli Państwo nadal robić zakupy w jak najwygodniejszy i jak najbezpieczniejszy sposób.
W naszym centrum logistycznym zostały wprowadzone nowe procedury:
- centrum logistyczne jest codziennie dezynfekowane kilka razy na dobę;
- pracownicy pracują w rękawiczkach jednorazowych, w stałych, zmniejszonych zespołach;
- przestrzegamy zaleceń dot. utrzymania odległości;
- badamy temperaturę każdego pracownika;
- stosujemy dodatkowe środki dezynfekcyjne;
Nie zapominamy, że zdrowie naszych klientów ich zwierząt domowych, jak i naszych pracowników są dla nas najważniejsze!
Odbiory zamówień i proces płatności
W trosce o Państwa jak i o naszych partnerów z firm kurierskich gorąco zachęcamy do:
- rezygnacji z formy płatności przy odbiorze (w celu zmniejszenia liczby kontaktów z kurierami);
- dokonywania płatności z góry, przelewem lub kartą;
Umożliwiliśmy Państwu dodatkową formę odbioru przesyłki – w paczkomatach InPost. W związku ze zwiększonym zainteresowaniem zakupami przez internet, wydłużyliśmy godziny pracy w centrum logistycznym, aby obsłużyć zamówienia możliwie jak najszybciej. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby mimo obecnej wyjątkowej sytuacji zapewnić Państwu jak zawsze wysoką jakość usług.
Na bieżąco słuchamy oficjalnych komunikatów władz i instytucji sanitarnych i wprowadzamy wszystkie zalecenia. O wszelkich ewentualnych zmianach wpływający na jakość świadczonych usług obiecujemy informować Państwa na bieżąco. Na tę chwilę jesteśmy dumni, że dzięki naszej mobilizacji i motywacji, zagrożenie nie wpłynęło w zasadniczy sposób na poziom obsługi zamówień i jakości kontaktu z naszym biurem obsługi klienta.
Zachęcamy wszystkich klientów do restrykcyjnego przestrzegania procedur profilaktycznych i zaleceń służb, w tym przede wszystkim do pozostania w domach, do czasu zakończenia zagrożenia epidemicznego. Wszyscy nasi pracownicy, którzy tylko mogli również pracują dla Państwa zdalnie z domu.
Zapraszamy też do odwiedzania naszego bloga, gdzie znajdą Państwo dodatkowe informacje o koronawirusie i zwierzętach - Koronawirus a zwierzęta - czy pies może zarazić?
W jaki sposób mogę skontaktować się z działem Obsługi Klienta apetete?
Mogą Państwo skontaktować się z nami:
- Telefonicznie: 731 731 031
- Mailowo: sklep@apetete.pl
- Poprzez formularz kontaktowy: http://apetete.pl/contact.html
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Mogą Państwo złożyć zamówienie za pośrednictwem naszej strony internetowej, jak również telefonicznie lub mailowo (podając niezbędne dane do wysyłki).
Czy muszę być zarejestrowany, aby złożyć zamówienie?
Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Bez rejestracji zamówienie zostanie standardowo zrealizowane, zachęcamy jednak do założenia konta na stronie naszego sklepu. Wówczas mogą Państwo liczyć na dodatkowe udogodnienia: m.in. przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z programów lojalnościowych dla stałych klientów. Dane kontaktowe wystarczy wpisać tylko podczas rejestracji. Zakupy będą jeszcze szybsze i wygodniejsze.
Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?
Nie, w naszym sklepie mogą Państwo zamówić dowolny produkt, bez względu na jego cenę.
W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?
Płatność za pobraniem
Zapłata kurierowi gotówką przy odbiorze przesyłki.
Przedpłata - przelew online
Płatność za pośrednictwem systemu płatnosci internetowych Przelewy24.
Przedpłata - kod BLIK
Płatność za pomocą sześciocyfrowego kodu, który wyświetlany jest w aplikacji mobilnej banku.
Przelew tradycyjny
Płatność na wskazane w podsumowaniu zamówienia konto bankowe.
Więcej o formach płatności znajdą Państwo na naszej podstronie: http://apetete.pl/formy_platnosci.html
Czy otrzymam fakturę VAT na zrobione zakupy?
Tak, do każdego zamówienia wysyłamy fakturę na maila wskazanego podczas składania zamówienia.
Potrzebuje edytować zamówienie, czy jest to możliwe?
Modyfikacja zamówienia jest możliwa tylko do czasu, gdy zamówienie nie zostało zrealizowane przez Nasz magazyn. W przypadku chęci zmian w zamówieniu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Nie jestem pewny, czy wybrany przeze mnie towar będzie odpowiedni dla mojego pupila, jak mogę to sprawdzić?
Aby wybrać produkty jak najbardziej dopasowane do Państwa czworonoga proponujemy wyszukiwanie produktów poprzez intuicyjne filtry dostępne na naszej stronie.
Jeśli mają Państwo wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, zawsze służymy pomocą i profesjonalną obsługą.
Kiedy przysługuje mi bezpłatna dostawa?
Bezpłatną dostawę otrzymają Państwo przy zamówieniu na kwotę powyżej 99 złotych przy wyborze metody dostawy Kurier DPD, InPost Paczkomaty oraz DHL Odbiór w punkcie partnerskim.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Odbiory osobiste nie są możliwe. Zachęcamy do skorzystania z usługi InPost Paczkomaty lub DHL Odbiór w punkcie.
Czy możliwa jest wysyłka mojego zamówienia za granicę?
Prosimy przed złożeniem zamówienia z opcją wysyłki za granicę, o wcześniejsze skierowanie zapytania na temat wyceny kosztów wysyłki. W przypadku wysyłek zagranicznych nie obowiązuje darmowa dostawa.
Jak długo będę czekać na wysyłkę zamówienia?
Standardowo towar wysyłany jest w ciągu 24-48 h od dnia złożenia zamówienia, w przypadku płatności internetowej lub przelewu od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia skontaktujemy się z Państwem.
Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Aby sprawdzić na jakim etapie jest zamówienie, należy zalogować się na swoje konto a następnie wybrać zakładkę „moje zamówienia”.
Co oznaczają poszczególne statusy mojego zamówienia?
Nowe zamówienie / Przetwarzane / Czeka na wpłatę – zamówienie nie zostało opłacone, płatność nie została zaakceptowana
Przesłane do realizacji – zamówienie zostało przekazane na magazyn do realizacji
W trakcie kompletowania – zamówienie jest w trakcie realizacji, jest kompletowany towar.
Zrealizowane przez magazyn – zamówienie zostało przygotowane do wysyłki przez magazyn i oczekuje na odbiór przez kuriera
Wysłane – zamówienie zostało przekazane do kuriera i jest w drodze na sortownię firmy kurierskiej
W drodze – zamówienie jest w doręczeniu do klienta przez firmę kurierską
Dostarczone – zamówienie zostało odebrane przez klienta
Anulowane – zamówienie anulowane
Zwrot do nadawcy – zamówienie wraca do naszego magazynu
Judyta – zamówienie z „cegiełką” na rzecz Fundacji Judyta
Przyjęte / Baseliner / Przygotowane do realizacji – zamówienie zostało złożone, w następnym procesie integracji otrzyma jeden z w/w statusów
Wstrzymane – napotkaliśmy problem z realizacją zamówienia, weryfikujemy
Po jakim czasie kurier doręczy moje zamówienie?
W 99% przypadków paczka zostaje doręczona przez kuriera następnego dnia roboczego po wysyłce z naszego magazynu.
Czy kurier zadzwoni do mnie przed dostawą?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Z własnego doświadczenia możemy jednak stwierdzić, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą aby potwierdzić godzinę doręczenia. Telefon jest wykonywany najczęściej w godzinach porannych.
W jakich godzinach zostanie doręczona moja paczka?
Paczki doręczane są zazwyczaj w godzinach 8-17 w zależności od rejonu dostawy, warunków pogodowych oraz spedytora.
Jak mogę się dowiedzieć gdzie znajduje się paczka z moim zamówieniem?
Po wysyłce zamówienia z naszego magazynu otrzymają Państwo informację mailową o wysyłce towaru wraz z numerem śledzenia paczki.
Co mogę zrobić jeśli zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem lub otrzymam uszkodzony towar?
W przypadku tego typu zdarzenia prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta sklep@apetete.pl z informacją o zaistniałych niezgodnościach lub uszkodzeniach.
Co zrobić jeśli moje paczka została uszkodzona w transporcie?
Jeśli doręczona przez kuriera paczka budzi Państwa wątpliwości - została doręczona w złym stanie czy z widocznymi uszkodzeniami bardzo prosimy o spisanie protokołu uszkodzeń z kurierem oraz przesłanie drogą mailową takiej informacji wraz ze zdjęciem protokołu.
Jak długo będzie rozpatrywana moja reklamacja?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie jak najkrótszym terminie, zazwyczaj w ciągu 2dni roboczych. Zastrzegamy sobie jednak 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak, w terminie 30dni od daty otrzymania zamówienia mogą Państwo odstąpić́ od umowy kupna produktów jeśli nie były używane/rozpakowane.
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru?
Towar należy odesłać na adres naszego magazynu: No Limit Sp. z o.o. ul. Przejazdowa 22 05-800 Pruszków (wjazd od ul. Przejazdowa 18)
Jak długo muszę czekać na zwrot należności za odesłany towar?
Po otrzymaniu zwróconego towaru przez nasz magazyn, niezwłocznie (nie później niż w ciągu 14 dni) dokonamy zwrotu należności na wskazany rachunek bankowy.